پاسخ به نیاز مخاطب از طریق رسانه در مانایی برند بنگاه های اقتصادی نقش اساسی دارد

کد خبر: 
۱۲۰۷۲
استاد پیشکسوت روابط عمومی در دومین همایش نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال مطرح نمود؛

پاسخ به نیاز مخاطب از طریق رسانه در مانایی برند بنگاه های اقتصادی نقش اساسی دارد

پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۳ ۱۰:۳۹
 حمید شکری خانقاه

گوی خبر- به نقل از پایگاه خبری ارز سهم، دکتر حمید شکری خانقاه، حضور در این مراسم را به واسطه همان برندینگ می‌داند و معتقد است؛ هر بنگاه و فعال اقتصادی نیز می‌بایست ابتدا از طریق شبکه سازی به مخاطبین خود شناسانده شود.

این پیشکسوت حوزه ارتباطات افزود: می‌بایست روابط عمومی‌های هر سازمان و بنگاه‌های اقتصادی در ارتباط مستمر با رسانه‌ها در تولید محتوا، بصورت هدفمند عمل نمایند و جهت مخاطبان مختلف استراتژی متفاوتی در نظر داشته و اتخاذ نمایند.

دکتر شکری در سخنرانی خود در این همایش ارتباط موثر رسانه و اقتصاد را در راستای اشتغالزایی بسیار مهم دانست و اذعان داشت: تولید محتوا برای مخاطبان مختلف متفاوت است و این ظرافت‌ها را می‌بایست در نظر گرفت و متناسب هر مخاطب باید محتوای ویژه تهیه و تولید گردد.

گفتنی است این مراسم با حضور انجمن‌های رسانه و روابط عمومی، فعالین اقتصادی و خبرنگاران و مدیران رسانه و برخی چهره‌های هنری و ورزشی و آقای بخش خصوصی سه شنبه هفتم اسفند، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، به دعوت نشریه “اقتصاد صنایع پیشرفته” تشکیل گردید.


برچسب‌ها: 
بنگاه های اقتصادی