۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ :: ۲۰ مهٔ ۲۰۲۵ :: ۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۶
گوی خبر- به نقل از پایگاه خبری ارز سهم، دکتر حمید شکری خانقاه، حضور در این مراسم را به واسطه همان برندینگ میداند و معتقد است؛ هر بنگاه و فعال اقتصادی نیز میبایست ابتدا از طریق شبکه سازی به مخاطبین خود شناسانده شود.
این پیشکسوت حوزه ارتباطات افزود: میبایست روابط عمومیهای هر سازمان و بنگاههای اقتصادی در ارتباط مستمر با رسانهها در تولید محتوا، بصورت هدفمند عمل نمایند و جهت مخاطبان مختلف استراتژی متفاوتی در نظر داشته و اتخاذ نمایند.
دکتر شکری در سخنرانی خود در این همایش ارتباط موثر رسانه و اقتصاد را در راستای اشتغالزایی بسیار مهم دانست و اذعان داشت: تولید محتوا برای مخاطبان مختلف متفاوت است و این ظرافتها را میبایست در نظر گرفت و متناسب هر مخاطب باید محتوای ویژه تهیه و تولید گردد.
گفتنی است این مراسم با حضور انجمنهای رسانه و روابط عمومی، فعالین اقتصادی و خبرنگاران و مدیران رسانه و برخی چهرههای هنری و ورزشی و آقای بخش خصوصی سه شنبه هفتم اسفند، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، به دعوت نشریه “اقتصاد صنایع پیشرفته” تشکیل گردید.