منتشر شده در گوی خبر (https://goyekhabar.ir)

خانه > پاسخ به نیاز مخاطب از طریق رسانه در مانایی برند بنگاه های اقتصادی نقش اساسی دارد

کد خبر: 
12072
استاد پیشکسوت روابط عمومی در دومین همایش نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال مطرح نمود؛

پاسخ به نیاز مخاطب از طریق رسانه در مانایی برند بنگاه های اقتصادی نقش اساسی دارد

پنجشنبه 09 اسفند 1403 10:39
 حمید شکری خانقاه

گوی خبر [1]- به نقل از پایگاه خبری ارز سهم [2]، دکتر حمید شکری خانقاه، حضور در این مراسم را به واسطه همان برندینگ می‌داند و معتقد است؛ هر بنگاه و فعال اقتصادی نیز می‌بایست ابتدا از طریق شبکه سازی به مخاطبین خود شناسانده شود.

این پیشکسوت حوزه ارتباطات افزود: می‌بایست روابط عمومی‌های هر سازمان و بنگاه‌های اقتصادی در ارتباط مستمر با رسانه‌ها در تولید محتوا، بصورت هدفمند عمل نمایند و جهت مخاطبان مختلف استراتژی متفاوتی در نظر داشته و اتخاذ نمایند.

دکتر شکری در سخنرانی خود در این همایش ارتباط موثر رسانه و اقتصاد را در راستای اشتغالزایی بسیار مهم دانست و اذعان داشت: تولید محتوا برای مخاطبان مختلف متفاوت است و این ظرافت‌ها را می‌بایست در نظر گرفت و متناسب هر مخاطب باید محتوای ویژه تهیه و تولید گردد.

گفتنی است این مراسم با حضور انجمن‌های رسانه و روابط عمومی، فعالین اقتصادی و خبرنگاران و مدیران رسانه و برخی چهره‌های هنری و ورزشی و آقای بخش خصوصی سه شنبه هفتم اسفند، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، به دعوت نشریه “اقتصاد صنایع پیشرفته” تشکیل گردید.


لینک کوتاه
برچسب‌ها: 
بنگاه های اقتصادی [3]

پیوندها
[1] http://گوی خبر [2] http://ارز سهم [3] https://goyekhabar.ir/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C