مدیرعامل شرکت گاز مازندران پای درد دل مشترکان نشست

کد خبر: 
۱۲۴۲۴
پاسخگویی بی‌واسطه به مردم؛

مدیرعامل شرکت گاز مازندران پای درد دل مشترکان نشست

چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۱۰

گوی خبر- در این دیدار که با هدف رسیدگی مستقیم به مسائل و مطالبات مردمی انجام شد، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، با دقت و صبوری به سخنان و درخواست‌های مراجعان گوش سپرد و دستورات لازم را برای بررسی، پیگیری و رفع مشکلات مطروحه صادر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در حاشیه این دیدار اظهار کرد: ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن دغدغه‌های واقعی آن‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای بهبود عملکرد و ارتقاء کیفیت خدمات است. شرکت گاز خود را موظف می‌داند در چارچوب ضوابط قانونی، حداکثر همراهی و حمایت را از مطالبات به‌حق شهروندان داشته باشد.

وی با تأکید بر تداوم این‌گونه دیدارها افزود: برنامه ملاقات‌های مردمی در تقویم منظم مدیریتی شرکت قرار دارد و تلاش می‌کنیم در فضای پاسخگو، شفاف و متعهدانه، اعتماد عمومی نسبت به خدمت‌رسانی شرکت را بیش از پیش تقویت کنیم.


برچسب‌ها: 
شرکت گاز استان مازندران, هژبر جوادی

گفتگو