منتشر شده در گوی خبر (https://goyekhabar.ir)

خانه > مدیرعامل شرکت گاز مازندران پای درد دل مشترکان نشست

کد خبر: 
12424
پاسخگویی بی‌واسطه به مردم؛

مدیرعامل شرکت گاز مازندران پای درد دل مشترکان نشست

چهارشنبه 01 مرداد 1404 08:10

گوی خبر [1]- در این دیدار که با هدف رسیدگی مستقیم به مسائل و مطالبات مردمی انجام شد، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، با دقت و صبوری به سخنان و درخواست‌های مراجعان گوش سپرد و دستورات لازم را برای بررسی، پیگیری و رفع مشکلات مطروحه صادر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در حاشیه این دیدار اظهار کرد: ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن دغدغه‌های واقعی آن‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای بهبود عملکرد و ارتقاء کیفیت خدمات است. شرکت گاز خود را موظف می‌داند در چارچوب ضوابط قانونی، حداکثر همراهی و حمایت را از مطالبات به‌حق شهروندان داشته باشد.

وی با تأکید بر تداوم این‌گونه دیدارها افزود: برنامه ملاقات‌های مردمی در تقویم منظم مدیریتی شرکت قرار دارد و تلاش می‌کنیم در فضای پاسخگو، شفاف و متعهدانه، اعتماد عمومی نسبت به خدمت‌رسانی شرکت را بیش از پیش تقویت کنیم.


لینک کوتاه
برچسب‌ها: 
شرکت گاز استان مازندران [2], هژبر جوادی [3]

پیوندها
[1] https://goyekhabar.ir [2] https://goyekhabar.ir/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86 [3] https://goyekhabar.ir/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/%D9%87%DA%98%D8%A8%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%DB%8C